H&M

Slutade en timme tidigare på praktiken idag, så jag hann in en sväng på H&M. Inte köpt något på länge känns det som nu ;)
Hittade i alla fall en sak som jag hade med på min lilla önskelista jag skrev förut. En kort skinnjacka! Allra mest just nu vill jag ha ett par ganska långa (inte ända upp till knäna) stövlar med extremt låg klack och bruna. Inte så mörka, men inte för ljusa.. Har en bild i huvudet men kan tyvärr inte förklara. Huvudsaken är att det inte är någon stor klack. Varning för att det kan se ut som ridstövlar.

H&M 399:- Men det var 20% rabatt på den dyraste varan (om man köpte minst två saker), så alltså kostade den
319 :-

Halsduk 149:- H&M
Svart lång stickad kofta 199:- H&M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0