2 september 2009

Mascaran plus tröttheten gör att det kliar som fan i mina ögon. Vill bara gå & tvätta bort det och sova.
Men känner mig tvingad att skriva lite eftersom att beskökssiffran stiger.

Igår jobbade jag till stängning i kassa, idag likaså. Lite segt, men behöver verkligen pengarna!
På min önskelista just nu finns:
* Jacka
* Skor
* Svarta jeansleggings (till praktiken, klädkoden svart/vit ni vet)
* Kort skinnjacka (fast vet inte, det blir ju kallt ute nu :s)
* Fixa naglarna (bokat tid!)
* Håkan på Gröna Lund

Fick med mig en gammal goding, Matilda Isberg, till huvudstaden på fredag! Håkan ska ses, sjungas & dansas till. Helt underbart, längtar hur mycket som helst!


Sängen nu! Upp redan vid åtta FAST att jag inte börjar förrän halv elva. Nackdelen med att pendla..
Just det, imorgon får vi träffa en tjej som ska börja i vår klass! Kul med lite förändring :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0