Egypten!

Nyss kändes det som det var 100 år kvar, men imorgon åker vi fan!


Igår fick jag finbesök av Arboga-Anna! Behövde någon som kunde klippa mig ;) På kvällen åkte vi hem till Johanna och glodde på film och sen när jag och Anna skulle hem höll vi på att krocka med ett rådjur(!). Klockan var halv tolv så det var hyffsat mörkt ute. Såg bara något som stapplade i vägkanten. MIn första tanke;
"Är det en katt?"
och anna;
"En hare?"
Vad bra att vi tänker i rätt propotioner....
Rådjuret, som det visade sig vara, sprang upp på vägen, stannade framför bilen och bara glodde in på oss. Fick en syn där rådjuret tog fart och stångade in i rutan på bilen. Som tur var så agerar inte ett rådjur som en bock/get (vettefan vad det är för skillnad! haha) utan efter att ha glott lite på oss så gick den iväg.

Jag var gaaanska nära på att skita i brallan

Resten utav vägen hem var jag stensäker på att vi skulle få möte med en älg, så körde typ i 40km/h hela vägen hem! haha.

Nehe, om man skulle dricka lite cola kanske så att man kan vara vaken ett tag. Skönare att sova på flyget! Ha det bra så hörs vi om en vecka!

Kommentarer
Postat av: Sabine

åh jag vill åka till egypten..

2010-06-29 @ 12:09:10
URL: http://enibas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0