28.03.10

Herre min skapare vad roligt det var igår! Skitgod mat och gratis alkohol inne i gallerian plus bra sällskap. Blir inte bättre än så! TROTS att mina kära frisörkollegor inte var så sugna på singstar, så fick jag dom att sjunga i micken tillslut!

Vid klockan elva gick vi till hotellet! Min första kväll ute som artonåring!! Mycket lyckad kväll! Massor med folk (var ju löningshelg) så man träffade på många man kände igen. (hallå, det är sala liksommmmmm vad hade jag förväntat mig....)

Det enda lilla missödet var väl att jag fick en kille utslängd. Ett ex till min nära kompis som inte ville ge sig. Jag blev skitarg, och han med så vad gör han? Jo, kastar en stol rätt in i fönsterrutan. Men sen slapp vi han så det var ju bra!

Jag dansade så jag har träningsverk i varenda liten muskel tror jag. Kanske är dags att börja röra mer på sig!



Bara 2 bilder blev tagna! haha. Båda är ifrån gallerian. Ante högst upp och sen har vi två av frisörerna!


Kommentarer
Postat av: Nord

Glad Påsk! :D

2010-04-01 @ 11:30:38
URL: http://mikaelnord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0