21.03.10

Bloggen har definitivt kommit i andra hand dom senaste dagarna, men så kan det bli ibland! Kan ju inte alltid sitta här och uggla..

Har lite outfits att visa senare (som om jag någonsin varit en sån bloggare....), men just nu ska jag duscha och bli till en människa . Har varit så seg idag med tanke på att jag igår gick upp 05:15 för att åka på frisörmässa i Jönköping!
Jag, Anna och Hanna tog oss dit i bil och alla andra i buss. MYCKET skönare med bil för då kunde vi åka hem när vi ville. Vi åkte hem ca halv två, och bussen åkte sex! Hade dött om jag stannat kvar så länge. PLUS att det tar ju 3,5 tim med bussen hem också, så dom som åkte den var hemma typ tio. Vi andra var i Västerås igen vid halv sju och jag var hemma i Sala igen åtta. Trött som ett djur var jag! Men jag fick det jag åkte dit för, vilket var nya saxar och en kniv som man klipper med, haha). 

Idag blir det definitivt en slappdag. Hade tänkt gå och sola idag, MEEEEEEEEEEEEEEEEEN  det är bara en liiten liten detalj; det har börjat snöa igen. Man blir fan deprimerad på riktigt. Jag som trodde att våren verkligen var på väg. All slask hade ju nästan försvunnit också :( Nu börjar det liksom om igen.

Jag ska inte hänga läpp nå mer nu. Fyller faktiskt 18år imorgon!!! Snabbt går det! Det står inte på förrän man går och sprutar in botox i kinderna lagom till 50årskrisen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0