14.03.10

Gooooood kväll! Sitter här hemma hos Isak och pillar mig i naveln. Det gick bra för han och grapparna i hockeycupen i huvudstan, tog hem hela skiten faktiskt!

Han kom hem idag igen, men istället för att ligga och kramas och vara glada över att träffas igen, så drog jag med honom till Surahammar där min lillebror hade innebandymatch! Jag fick äran att övningsköra dit och hem (annars hade jag aldrig följt med, haha) och det gick så bra så. Sammanlagt körde jag ca 12 mil, och fick träna lite i mörkerkörning på vägen hem! Det går framåt people

Ska strax lägga mig i sängen och glo på spökprogram. Blir alltid lika rädd och olyckligtvis så har Isak alltid lyckats somna innan programmet är slut.. Omöjlig att väcka är han också, så jag får ligga helt ensam och av rädsla gråta mig till sömns

Kommentarer
Postat av: PHOTOS BY NATALIA.

sv: jo toppen här :D

HAHAH, jag veeet :D skitsöta :|

2010-03-15 @ 12:37:55
URL: http://nataliasoder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0