12.03.10

Vaknade klockan elva idag när Isak kom hem från skolan (vad är det för jäkla tid att sluta skolan?). Gjrode mig lite vackrare och drog med mig ovanstående ner på stan. Jag är faktiskt ledig idag och det är hur skönt som helst! Smsade Madde och frågade om hon ville kolla på melodifestivalen ikväll.. Dagvild? Ja

Hittade faktist nada nere på stan. Vill ha en vårig jacka och fick sms imorse av H&M där det stod att man fick 100:- rabatt på jackor. Perfekt tänkte jag och skuttade glatt in bland jackorna. Hittade som sagt ingen men Isak hittade en skitsnygg. Kul för han.............................................. Använde smset gjorde han också.....den jäveln

Nu ska jag pussa lite på min sötnos innan han lämnar mig för hockeycup hela helgen.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0