11.03.10

Hallå i stugan. Kommer ni ihåg mig? Har legat lite på latsidan ett tag och inte haft nå kul att skriva om.
Isak har fyllt arton (grattis igen älskling) och skolan har dragit igång igen efter lov. Är väl pga av det som jag har varit så slut i huvudet, haha.

Körde hem ifrån Västerås idag. Går bättre och bättre och känner mig skitladdad inför min dubbla körlektion på tisdag! Har ju gått piss dom senaste gångerna känns det som. Läraren säger visst att det har gått bra, men känner jag själv att det gick dåligt så kan jag inte ta åt mig vad dom säger.

Antar att jag har 3 miljoner blogginlägg att läsa ikapp. Tänkte slå mig till ro och göra det. Sen så kommer Ante hit för att klippa manen.



Kommentarer
Postat av: David

Du Ida. Alla fastnar på kort kan jag lova! :P Har aldrig märkt att någon är ett spöke än så länge. Så hojta till när du kommer till mod och vågar stå framför kameran så kan vi nog fixa det ;)

2010-03-11 @ 22:13:52
URL: http://davidstomilovic.blogg.se/
Postat av: David

Sv. Så du menar att oseriösa bilder inte kan bli bra ;) Det är nog dom som blir de mest intressanta bilderna och de som brukar bli bra!:P

2010-03-12 @ 14:14:54
URL: http://davidstomilovic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0