03.03.10

Vaknade av att Madde skickade sms imorse! På 25 min lyckades jag ta mig upp och göra mig iordning! Rekord tror jag. haha

Vi ska ner på stan och käka, blir frukost för mig. Kanske kolla runt lite i dom butikerna vi har här! haha. Förhoppningsvis följer det med något hem. Var ett tag sen jag handlade men nu har man ju fått lön och allt! LET´S SPEND IT ALL

Ursäkta mina hemskt tråkiga kläder men det var vad jag hittade igår kväll innan jag åkte hem till Isak. Bara drog på mig något med tanke på att ALLT är i tvätten. Men så kan det vara!
Så här ser jag i alla fall ut idag;
 
 
Jeansleggings; Only
Kofta; Gina Tricot
T-shirt; Weekday
Skor; Scorett
Bebis; Miliam, Maddes lilla skatt som jag ska få träffa nu!

(p.s. Tycker om min hand på lip-bilden, den liksom lägger sig automatiskt som ett sär. Har det i blodet. d.d)


Kommentarer
Postat av: Madde

Mammas älskling <3

2010-03-03 @ 14:19:55
URL: http://madeleine-linevik.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0