02.03.10

Tror ni jag tog det lugnt igår? näää inte riktigt va.
Det har hänt en gång förut och idag hände det igen; jag var bakis i kassan på Ica.
haha. Finns inget som är värre tror jag! Fy satan! Sitta där & vara trevlig när magen nästan vänder sig ut & in och huvudet är på väg att snurra av från nacken.

Jag klarade mig genom dagen i alla fall. Jobbade 08-16. Åt en macka på hela dagen, och den åt jag vid halv tolv, så är hungrig nu kan jag lova!

Ska träffa Johanna lite senare för lite kebab och film! :) Nu ska jag lägga mig och snora lite i soffan. Älskar att vara förkyld! Kan det inte snöa lite mer så att jag kanske dör av köldsakdor när vi ändå håller på?

Bitter? nej nej. absoluuut inte


Kommentarer
Postat av: AB PW

haha altid härligt att vara bakis ;D!

2010-03-02 @ 19:52:26
URL: http://acidbanana.blogg.se/
Postat av: Lillasyzter

hoppas du har en skön kväll sötnos :)

2010-03-02 @ 21:48:54
URL: http://lillsiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0