Flashdance

Ligger & kollar på filmen Flashdance just för tillfället för jag är inte ett dugg trött.. Typiskt när man ska upp 7 imorgon för att hinna glo på brorsan som går ut sjuan.. Får sällskap av moster & Johanna i alla fall!

Direkt när avslutningen är slut så åker jag & J till Västerås för att glo lite, vilket påminner mig om att jag måste kolla hur mycket pengar jag har kvar. Det går åt lite mer nu eftersom att jag betalar bensin när jag lånar bilen stup i kvarten.

Aja, back to the movieee. Har ni också tråkigt? SKAKA RUMPAN

Vad jag har älskat den där mannen sen han första gången öppnade munnen och svängde på höfterna i programmet Floor Filler som jag slaviskt följde förr om åren.. aw, those old days *suck*...

skämtaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa med dom där: *

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0