Tip of the day

Skulle ju tipsa om världens bästa hårprodukt igår. Mina vänner vet att jag använder den flitigt!
Den är av märket Kérastase som förävrigt handlar om just vård. Alla deras produkter är som mest vårdande. Just denna passar bäst dig som har ett skadat/försvagat hår. Som jag t.ex, går ju från mörkhårig till ljushårig stup i kvarten. Blir mycket blonderande där vilket ger ett försvagat hår.
För er som har mer torrt hår finns denna även som vit tub med orange lock. Också helt underbar och båda luktar så jäkla gott. Nästan beroendeframkallande! haha

Använd denna i fuktigt hår efter att du duschat. För att den ska tränga in och verka i håret behövs det värme. Produkten är värmeaktiverande. Jag fönar alltid håret och sen drar jag igenom snabbt med plattången. För mig ger även produkten en utslätande effekt, det blir mycket enklare att borsta igenom. Utöver det blir håret lent och återuppbyggt (efter några gånger)

Den räcker otroligt länge också. Det behövs bara en liten klick som man fördelar jämt i håret. Tar man för mycket kan vissa uppleva att det blir fett, (dock inte jag som öser i, men i alla fall, haha)
Jag tror att den prismässigt ligger rutn 235 kr, elelr 253 kr. Stor koll man har, jag vet.. Men runt där. Samma sak gäller den vita tuben. Helt klart värt pengarna och fungerar garanterat. Har inte blivit misslyckat på något hår jag använt den på.
Så spring o KÖÖÖÖÖP

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0