Pengar rullar in som det ska?

Efter skolan i fredag skulle ja och Isak hem till hans mamma (som nu flyttat till Västerås på heltid) för att käka.
Innan hann vi dra en repa på stan där jag hittade två par jeansleggings på MQ (på rean faktiskt!!) Ett par svarta och ett par ljusblåa för 300 kr. Inne på "Jeansbutiken" hittade jag en vanlig svart hood-tröja Tiger of Sweden för 400 kr (den hade kostat 1000 innan, något våra modebloggare kanske skulle kalla för ett KAP!) Skitsnygg var den, MEN den var från killavdelning. Vad är det med mig o kläder från killavdelningar?! Tänker på min skjorta jag köpte sist på DressMan. 

Det går bra för mig när det kommer till att spara mina pengar märker jag. Ge mig en trisslott med vinst någon, snälla?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0