nytt i bloggen

jaha, då har man trixat ihop en ny header. Orkar inte lägga ner så mycket tid på det eftersom att det:
1. Är Paradise Hotel på tv
2. Jag har bara paint, haha

Det blir liksom aldrig som man vill ändå med basjpaint... Men jag får väl skylla mig själv för att jag aldrig tar mig tid att lära mig ett bättre program! 

Har suttit o kollat på "Designa din blogg" som vanligt eftersom att jag typ alltid glömmer bort hur man gör i alla kod-och stilmallar. Glömmer allt när det går så lång tid mellan gångerna jag väl ändrar. Som vanligt hitta man massa roliga grejer som jag vill fixa, men det brukar inte heller gå särskilt bra.. Men tror jag ska satsa på att lägga in någon slags meny under headern.. ser många som har det o jag finner det lite vackert..

haha
har typ 3 kategorier.. kanske inte så värt då. plus att jag aldrig kommer ihåg att dela in inläggen efter dom. MENNNNNNNNN som sagt, vi får se

Sen måste jag nog (nog o nog, jag ska) ändra färgen på rubriken till någon annan. Rosa är inte så hett
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0