Kan inte mer än hålla med

Snacka om att Katrin Zytomierska slår huvudet på spiken och klickar grädden på moset med detta inlägg. Vem har inte varit med om följande som hon skriver om. Det behöver inte vara just på bion, men det kan vara under en föreställning/föreläsning (ofta i skolan där jag känner igen det här). Kan verkligen tänka mig hur dom höll på när man läser hennes inlägg. Därför lägger jag upp det här nu för jag vet att detta är något alla stört sig på någon gång. OAVSETT hur mycket man predikar om att "alla är vi från samma källa, hudfärgen spelar ingen roll" så vet jag att den människan någon gång tänkt inte så snälla och jämställda tankar.

Nu säger jag inte att alla är såhär, absolut inte, har flera "färgade vänner", men visst fan finns det dom man skulle vilja skjuta om det var lagligt. Även vissa svenskar ska poängteras. Vet precis vilka det skulle vara..
Läs här:


Jag förstår hur frasen "Jävla blatte" har uppkommit. Jag förstår det efter att vi var och såg Snabba Cash i Heron City igår kväll. Jag kommer inte att åkta till Heron City inom snar framtid igen. Och jag kommer aldrig igen att gå på bio där. Jävla blattar. Fan, det är helt obegripligt, vem är det som uppfostrar de här människorna? De har ingen respekt alls för andra i sin omgivning och sen undrar man varför det finns våld och slödder som försörjer sig på att kränga knark och själa prylar. Jag undrar inte. Om folk inte ens kan hålla käft i en biograf så är det ju klart som fan att de inte kan läsa en bok eller klara av en tenta. Det är ju solklart. Och som de håller på! Så jävla genomskinligt. De skrattar när det är minsta lilla kärlek på duken. De skrattar när folk gråter eller är upprörda.  De skrattar åt felöversättning från serbiska till svenska. De skrattar för att de har ett stort behov av uppmärksamhet och brist på kärlek. För vem i helvete bryr sig egentligen om de översatt fitta till fitta eller hora? Vad spelar det för roll? För de här människorna spelar det tydligen jättestor roll. De skrattar så de kiknar när Mrado kallar sin dotters fröken för "jävla fitta". Eller kanske säger han "jäva hora" och de översatt fel till svenska. Det är så roligt för de här ointelligenta blattarna så under vissa perioder trodde jag att jag satt på Raw eller Norra Brun när jag i själva verket kände sorg och försökte att uppskatta en väldigt välgjord och skitbra film.

Jag tycker att utlänningar får skylla sig själva för att det finns rasism i det här landet. De kan inte bete sig. Jag skäms för att jag har polskt påbrå. Skäms som en pizda eller som en kurwa. Ni väljer.

Taget från http://finest.se/katrinSchulman


Kommentarer
Postat av: Anonym

Skämmas borde du göra din smyg nasisit..usch att du har mage att umgås med invandrare när du känner så..

2010-01-24 @ 11:42:42
Postat av: Anna Kubel

jag kan inte annat än att hålla med dig!!

2010-01-28 @ 00:03:03
URL: http://annakubel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0