4 januari 2009

Ikväll blir det bio med mannen min! Vi ska se Avatar, har hört att den ska vara ganska jävla bra. Får hoppas på det!

Tidigare idag följde jag med en viss Anna Berndtsson till stationen o vinkade av henne med en näsduk i handen. Hon kom hit igår för att tillbringa lite tid med hennes favorit-Ida och favorit-Johanna. Johanna sov hemma men Anna spenderade natten at my place. Kollade på film till klockan fyra och sen upp tolv, så är ganska fin o mör idag.

När Anna hade åkt gick jag ner på stan o mötte upp Isak. Jag behövde byta två bh:ar, elle rhur man nu säger, som jag fick i julklapp för dom var för små. Så fixade det o fick öven med mig två skjortor med mig hem. En var från Kappahl & den andra från Dressman. haha, jävligt otippat att jag skulle handla på någon av dom affärerna måste jag säga!

Dressman 200:- (på rean)

Kappahl 349:-

Om en timme och 35 min måste vi hämta ut biljetterna, så hinner ta en liten powernap


Kommentarer
Postat av: anna

konstigt att inte jag såg nån näsduk!? men okej filmen va bra eller? haha va tycker du? va det värt att va vaken till halv 4 idaaa? :)))))) heheheehh.

2010-01-06 @ 21:59:06
URL: http://annaaberndtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0