31.01.10

Vaknade klockan halv ett idag! Skönt som attan.  Isak åkte iväg på hockeymatch halv två och jag har varit själv här hemmas en dess.

Fick ett litet ryck mitt på dagen så gick till Willys (förlåt Ica för min otrohet) och köpte massa bakingridienser och sen satt jag igång med storbak! haha, kanske inte STORbak, men gjorde en omgång muffins och sen havreflarn. har aldrig bakat havreflarn men blev skitsugen på det så, why not?

Gott blev det i alla fall men ska inte smocka i mig allt nu. Istället ska jag spela ett spel som Isak köpt. Det heter Bonniers Trafikskola 2009 och det är i princip ett program där man får lära sig körteori i 3D-miljö. Låter roligare än att läsa en teoribok! Så ska ge det en chans tänkte jag. Gjorde ett "teori-prov" på Isaks iphone, det är väl inte somd et riktigt provet men ändå, och jag fick 25/65 rätt.................... hehe, blir lite rädd för mig själv


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0