30.01.10

Har precis gjort mig vacker för idag. Man kan ju inte se ut hur som helst.. haha. Ska ut i snöstormen (va? nää snöar det? kors i taket......) med min man och gå ner på stan.

Ska köpa nytt svart nagellack, och INTE det där Depend eller vad fan det heter, det som i alla fall kostar 25 kr. Har haft det förut och det har varit okej, men nu när jag börjat använda svart så är den helt seg, typ som sirap. Blir skitfult. Så ska kosta på mig något lite dyrare!
Vill även ha ett ljusrött, typ lite neon-aktigt! haha, svårt o förklara, men ingen tant-färg som blodröd.

Kvart över fyra har min lillebror innebandymatch, så vi tänkte gå och titta på han för en gångs skull. Mamma tjatar så mycket. Blir så sur om dom förlorar bara, då går jag därifrån ;)

Tänkte tipsa om världens bästa hårprodukt senare, använder den jämt. Men nu har jag inte tid för snön där ute lockar mig för mycket så ska ut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0