27.01.10

Idag hade vi bara en lektion som var engelska. Kände inte direkt för att åka in till Västerås bara för att gå på den och sen ändå bli tvungen att gå lite tidigare för att hinna med bussen hem. Lektion i ca 40 min? Nej tack. Skön grej dom har uppfunnit i alla fall, den där telefonen man ringer och sjukanmäler sig till! haha

Isak väckte mig typ kvart över elva för då hade inte han någon mer lektion. Han tvingade ner mig på stan i snöovädret (NÄR FAN SKA DETTA SNÖANDE TA SLUT?!) för att han ville käka på Johanssons. Snäll flickvän som jag är följde jag med.

En pastasallad och ett wienerbröd senare skildes vi åt för han skulle på träning och jag skulle hem till Madde och hälsa på lille Miliam! Finare får man leta efter! Kommer lite bilder sen som jag tog med min hi-tec mobilkamera.

Klockan halv fem ska jag jobba :( Kommer hem runt halv elva och då måste jag plugga lite, prov på fredag i "Hår & Färg"

Kommentarer
Postat av: S A N D R A T J U L I N S

Kolla in dagens låt: Obsessed! :) http://sandratjulins.blogg.se/2010/january/am-i-obsessed-with-you.html#comment

2010-01-27 @ 17:33:52
Postat av: casey:)

sv: neeejj haha;D how i met your mother är bäst=)

2010-01-27 @ 20:49:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0