13 januari 2009

En enda lektion idag, engelska. Skulle åka 11:10-tåget (skönt med sovmorgon) men det blev ersättningsbuss istället. Kan nog börja vänja mig vid det nu hörrni, eller vad säger ni?
Bussen tog iaf c.a 25 minuter längre tid än tåget, vilket gjorde att jag var famme på skolan exakt när min lektion började.

Hann bara vara med ca 30 min på lektionen för sen tog jag o Johanna 13:09bussen hem. Varför åkte jag ens till skolan idag? Ett mysterium...

Fick sällskap hem av Elias, tur det eftersom att jag gjorde vinters första vurpa på cykel och då är det INTE roligt att vara själv! haha.

Idag ska jag jobba, 16:30-22:20. Helt lagom tid! Hoppas att dom hittar ett sätt att ha mig kvar, speciellt nu när vissa kommer tillbaka från mammaledigheten! Vill stanna tills jag fyller 18 med tanke på att jag tjänar så jäkla mycket mer då. Fyller om 2 mån o 9 dagar så det är bara hoppas!

Kommentarer
Postat av: Madde

Hahaha faaaan ja ville se vurpan :D

Jaaa nu får han gärna komma ut !!!! <3



2010-01-13 @ 17:05:58
URL: http://Madeleine-Linevik.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0