Godnatt

Man kanske skull ta & krypa till kojs! Imorgon måste jag nämligen vara pigg för då ska jag och pappa till Lidingöööö (sagt med den där Lidingöiska dialekten!)
Min kusin konfirmerar sig så vi tänkte vara lite snälla och åka dit. Brukar inte "besöka" varandra så ofta eftersom att man bor så långt ifrån..

Jag ska i alla fall köra bil dit! Inge orolig alls, men kommer nog bli hetsigt som fan när man kommer in i Stockholm! Får hoppas på att alla super skallen av sig idag så att ingen är ute & kör imorgon ;) Men nu är det iofs huvudstaden vi pratar om och inte Sala.. lite mer människor där..

GPS ska ställas in nu och fan i mig vad jag hatar att köra med GPS!!! Visst att det är bra men dom har lyckats hitta universums tråkigaste röst till den! Den är värre än "Abonnenten du söker kan inte nås för til...." & då är det illa!

Får sällskap av en full & glad man om ca 3 timmar! Lukas W har fyllt år och det bjöds på partaj hemma hos han. En strippa hade dom fixat! hahaa, hur kul som helst! Kommer ihåg när vi ville  fixa en till Hannas 18årsdag.. Hade varit något. Synd bara att det gick på typ 5000! Nej nu ska jag inte babbla mer. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0