24.04.10


Sitter och kollar på körslaget (rolig fredagkväll jag veeeet) och måste dela med mig lite av hur fruktansvärt irriterad jag blir på hans brunhåriga dotter (bilden). JAG VET INTE VAD DET ÄR men det är något med hennes sätt att röra sig, se ut och ALLTING som bara får mig att vilja skrika. FAN, kolla luggen liksom.haha Sen så får hon jämt stå i centrum. Alltid längst fram när dom sjunger. Det har hon i alla fall gjort alla gångerna jag har kollat.. Visst att man kanske förstår det liite med tanke på att det är hans dotter trots allt, men i kvällens avsnitt fattade jag att hans andra dotter också var med i kören! Hade inte alls märkt det utan såg det nu när hon intervjuades och hennes efternamn visades i en sån här liten ruta. Favorisering på G va Kalle?!

Nu vet ni hur kul jag har denna fredagskväll. Ska återgå till att irritera mig på henne när hon tror hon är världsbäst.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hahhaa:) Förstår vad du menar och delvis håller jag med. Men anledningen att hon får stå längst fram tror jag har att göra med att hon är kortast, helt enkelt;)

Den andra tjejen som hette Moréus i efternamn är hans bror eller systerdotter, har jag fattat det som...

/Emelie

2010-04-24 @ 21:34:18
URL: http://semlansliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0