17.04.10

Skittrevligt hemma hos Hanna igår! Riktigt roligt sällskap!
Vi skulle ha följt Hannas råd, vilket var att befinna sig på Pluto vid nio. Men nejnej, vi släntrade dit vid halv elva och kön var alldeles för lång. Hannas vänner kände några som hade kommit halvvägs fram så vi hoppade in där. Sen var det bara att stå och köa. Efter 45 min gav jag och Johanna upp! Vi fick gratisbiljetter till Silk, så vi gick in där och fick dansa av oss lite. En kille nöp tag Johanna i rumpan, och i takt med det lömnade vi dansgolvet, haha. Tröttnade ganska fort eftersom att vi nyktrat till i kön.
Självklart kom det fram en tjej och fotade oss där vi satt som två nyktra tråkiga kärringar! haha. Skitkul att va med på bild då, verkligen! ;)

Hennes mamma kom och hämtade oss runt ett och vi bestämde på en gång att det här måste göras om och det måste göras bra! Om 2 veckor smäller det igen!

Om någon vill veta så hade jag hicka hel vägen hem. Så. jävla.drygt!!!!!!!!!!!! Lider verkligen med killen som hade hicka i åtta år. *tänker på dig och lider*

Idag ska vi grilla hemma hos Isak även fast det är bajsväder! Grillspett, fint som polisskit!


nej jag var inte seriös med stjärnorna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0