15.04.10

Sitter hemma och pillar på min nya älskling (mobil) så har varit ganska frånvarande. Världens bästa & snyggaste är den i alla faaallllllllllllllllllllllll


Imorgon är det terassöpnning på Pluto i Västerås! Jag tar tåget 19:10 ifrån Sala, Johanna W hoppar på i Ransta och sen vidare mot storstan. Det blir lite förpartaj hos Hannah Montana med massa nytt folk!

Skitsnällt av mamma att springa till systemet idag så att jag slapp leva på saft imorgon kväll. Konstigt det där att 1 år äldre kan spela så stor roll. Hade det varit en vecka kvar tills jag fyllde arton hade hon tagit mig hårt i örat, stängt in mig på mitt rum & sagt åt mig att komma ut när jag var snäll igen om jag frågat samma sak..

nja.. kanske tog i lite, men ni fattar nog min mening

Blir hämtade mitt i natten av Johannas mamma som skjutsar oss till Ransta, och där kommer Isak och hämtar mig för vet ni vad? Han tog körkort i veckan!!!!!!!!!!!!!!!! Duktig pojke. bara jag kvar nu. Ska köpa mer lektioner imorgon för dom ahr varit slut skitlänge. Måste få tummen ur röven någon gång!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0