06.04.10

STRÅLANDE väder idag! Drog med mig Isak ner på stan för att fixa pass (alltid lika snygg på korten) och sen fikade jag med Johanna W, min halkbanekompis you knooooowwww?

Tog 17:10-tåget till Västerås med Isak. Vi var hembjudna på mat hos hans mor! Mycket gott! Synd bara att jag har rivit sönder min gomme.. Smockade nämligen i mig en påse baconchips tidigare så hela gommen blev öm! hahaha, vad gör man inte för lite godsaker!?
 (någon random google-bild)

Grattis till älsklingen min som klarade körteorin idag!!!!! Nu hoppas bara jag och Johanna på att han klarar uppkörningen så att han kan hämta hem oss ifrån krogen i Västerås om 2 veckor!haha, det gäller att planera!


Kommentarer
Postat av: Sabine

.. inte lika bra väder idag :((

2010-04-07 @ 11:23:43
URL: http://enibas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0