04.04.10


Det kan möjligtvis vara den fulaste bilden av mig på länge, men så kan det gå när inte haspen är på.
Det var i alla fall en SKITROLIG kväll! Började hemma hos Sofia (på bilden) med två andra och sen begav vi oss ut i natten.. Hamnade på Pluto där vi blev inbjudna till VIP-rummet av VSK (fotbollsgrapppar).

Det var gratis dricka hela kvällen tack vare VIP så det böev en billig kväll. Jag har ett svagt minne av att jag & någon Axel dansade på bordet (tack gode Gud att det gick bra. Med min vanliga otur hade jag ramlat och brytit foten eller nått liknande...). Hanna blev uppraggad hela kvällen, skitdryg var han, så jag försökte smiiiidigt dansa in emellan dom. Men den jäkeln var som fastklistrad. Faktiskt så puttade han bort mig och lyfte upp Hanna för att bära iväg med henne! Jävla mongon det finns! haha

Det var faktiskt en som försökte på mig också, och då &då kände man hur hans (ursäkta mig nu men) BÅNGE närmade sig mig. Men icke sa Nicke! Se men inte röra för jag har en fullt fungerande bånge här hemma! HAHA

Jag sov kvar hos Hanna för jag hade ingen större lust att gå hem till Sala. Vi kom hem runt fyra och väcktes av hennes lillasyster vid nio! Pigg, glad och kry.....

..inte riktigt nej.

Nu ska jag kolla på andra Twilight-filmen för andra gången. Kanske käka lite mer ur påskägget för det behövs ju verkligen efter all påskmat..

Kommentarer
Postat av: A S T R I D

Sv; Tack så mycket :)

2010-04-06 @ 17:17:52
URL: http://astridfristrom.blogg.se/
Postat av: hanna the besttttttt

rättelse: DET VAR VIK grabbbar inte vsk, vskgrabbar skulle aldrig göra så ;)

2010-04-08 @ 19:00:57
Postat av: simone

Hey pudding! någon skön sol att njuta av hos dig? Känns nästan tropisk här i gbg faktiskt :O

2010-04-11 @ 13:53:23
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0