8 september 2009

Jag gick inte & la mig igår fast jag var "helt slut". Cyklade hem till Isak istället.
Först kollade vi på något program om snoppar med hans pappa & Annika, MYCKET intressant.
nej, fast ganska äckligt. Man fick ju liksom se allt :s Det är en jädra ful sak ni har där mellan benen hörrni! haha

Ska börja göra mig iordning snart, sen bär det av emot praktiken & min första "riktiga" kund! :D Skitnervös. Inte precis den lättaste frillan att klippa. Kort damfrisyr.. får se hur det slutar :P

Försöker pigga upp mig med den här:


Dessvärre är den så jääävla utjatad hemma (och här, hos isak). Men än så länge funkar den!

Ha en bra dag allihop!

Kommentarer
Postat av: Madde

Jag slutar 9 på morron så när som helst efter de !! :) Säg du !

2009-09-08 @ 14:31:13
URL: http://mostermadeleine.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0