7 september 2009

Första dagen på praktiken avklarad! Fick inte ha några kunder idag eftersom att det bara var en lärling i salongen. Dom andra två var borta någonstans .. Det gick bra ändå! Fick färga håret på Louise (lärlingen) och det blev jättefint :)

Efter praktiken kom Maria och mötte mig. Vi åkte direkt hem till hennes mamma & pappa. Vi käkade där & sen så var det dags att klippa hennes bror Emil. Jag personligen tyckte det blev jättebra, och det verkade som om han tyckte det också! Hade velat ta liiite mer, men är fortfarande lite försiktig nu i början.

Imorgon så har min mosters sambos syster Eva bokat in tid hos mig vid tre :) Har inget annat planerat, så om det är någon som vill snygga till sig lite för en billig slant (gratis faktiskt) så är det bara att komma.

Nu ska jag ringa min älskling som jag inte pratat med på hela dagen, och sen glo på tv!

Kommentarer
Postat av: MADDE

JAG VILL NÅN DAG !!!!! Kan hela Onsdag, Torsdag !! :)

2009-09-07 @ 21:58:53
URL: http://mostermadeleine.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0