6 september 2009

Är det bara för mig som blogg.se krånglar? När jag loggar in så ser man bara det senaste inlägget man skrev på första-sidan :s Inget annat. Går man in i arkiven finns dom där men, jaa, inte på startsidan eller vad man ska säga

I alla fall, inte det jag tänkte gnälla på!
Kom hem för en halvtimme sen ungefär. Jobbade 17-22 på frukten/brödet/mejeriet. Lika stressigt & drygt som vanligt, men känns som jag kom ihåg allt & lämnade det snyggt.

Imorgon börjar min praktik! :D Hela veckan är jag på Nikita! Skönt att slippa skolan ett tag. MENMENMEN jag måste till skolan imorgon ÄNDÅ, för jag är så jävla dum i huvudet så jag glömde saxarna & allt i skolan i fredags. Åker dit med 15:10 och sen hem med pappa klockan fyra. Hinner vara med när salongen stänger då, blir säkert bra.

Ska ta tag i att tvätta lite kläder nu innan jag ska sova. Men först måste jag kolla klart på "Överlevarna" som pappa spelat in. Om någon har missat det så är de en serie som nyss börjat och passande nog handlar om att en stor influensa-apandemi utrotar hela jorden utom några få människor. hahah. passande att visa en sån serie nu ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0