5 september 2009

Jag har sagt det förr och jag säger det igen. Det finns inte en CHANS att man kan uppskatta Håkan & hans låtar på riktigt om man inte stått i publiken & sjungit sig hes till varenda låt & varenda ton av hans musik. Det finns liksom inte på världskartan att man känner samma passion för musiken om man inte fått träningsvärk p.g.a allt hoppande & dansande. Tack (igen) för oförglömlig kväll!


Kom fram till Gröna Lund. Kön var flera mil så vi valde att ta en kölapp & fixa biljetten där i stället. När vi kom dit var det nummer 106, vi fick nummer 429.. Det tog faktiskt inte så lång tid som vi trodde, c.a 30-40 min, så det var rätt skönt ändå
  
  
JAAAA min mobilkamera är VÄRDELÖS.

Bussen därifrån var lika full som den på vägen dit. Har aldrig varit med om nå liknande. Man stod likosm & kramade människor man aldrig träffat förut. Kan ju säga att du prickade in ett bra tillfälle att ringa på Andreas!:P
Rätt som det var så slocknade bussen.. Sekunden efter sa chauffören åt oss alla att hoppa av. De flesta på bussen var vana tunnelbaneåkare, men jag & Matilda? tveksamt.
Vi listade ut att vi skulle åka mot Norsborg, så vi hoppade på en spårvagn & kom faktiskt fram till stationen! Lite stolta var vi måste jag erkänna

Tåget hem var lika smockfullt det. Vi fick sitta i gången mellan vagnarna, precis utanför dörrarna. Gjorde inte så mycket, vi fick ju sitta i gången mellan första klass! haha. Nej men huvudsaken var väl att vi fick sitta ner

Bytte till buss i Uppsala. Man fick sig en skön sovstund på vägen hem. vaknade till en gång av att chauffören skrek något, stängde av motorn & gick ut. "Vad fan är det här nu då? Blir vi utslängda igen så sover jag fan på trottoaren" tänkte jag, men han skulle bara röka (?) haha

Var hemma halv två hos Isak, sov till 13:10. Somnade om 14-17. Nu sitter jag här & försöker få en massage av pojken, något som verkar vara helt omöjligt. Har så jävla ont i hela kroppen så det är inte sant. Träningsvärk i vaderna och skitont i ena axeln. Blåmärken på benen efter våldsamma puckon.

nejmen om man skulle ta & klä på sig kanske!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0