29 september 2009

Ligger & tittar på Unga mödrar på femman. Eller, jag knäppte bara över snabbt & fastnade för det såg ut som att en tjej låg & födde. Någonting kom ut, och när barnmorskan höll upp det för mamman var det bara en stor slemklump/ballong som det droppade massa blod om. Hade förväntat mig en bebis! Antar att det var moderkakan.. Inte så sugen på att kolla mer

Missade 2 lektioner idag p.g.a att jag hade gömt mina saxar på praktiken. Var tvungen att hämta dom för vi skulle klippa i skolan. Tog tio-bussen & kom dit lagom till lunchen :)
Vid ett var två representanter från Svenska Moderådet där & pratade om gamla & kommande trender. HELT VÄRDELÖST!!!! Det enda som var kul var när deras data strulade & stängde ner alla program.. hände typ 5 gånger! moahaha

Ska tvätta kläder nu & sen slänga mig framför Idol! men först, MAT


mmmmmmmmmmmmmmm mat!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0