26 september 2009

Älskar helger! Älskar älskar ÄLSKAR dom! Är fan ständigt trött i skolan, så när helgen kommer får man riktigt sova ut! I fredags var jag alldeles för trött för att gå upp klockan 06:00 & åka med 7:07-tåget. Så jag sov en timme till. Välbehövligt vill jag lova!

Idag har jag varit i Västerås med mamma & Madde. Var inte tänkt att jag skulle köpa nått, men lönen kom i fredags (mamma hade trott fel & sa att jag skulle få den på måndag. Trevlig överraskning då den kommit måste jag säga! =) ) Hittade följande:

 
Vero Moda, 2 pat jeansleggings. Tror dom kostade runt 250 kr styck. Skitbra med dom svarta som jag letat efter!! Ville ha med dragkedja också :) Skitbra att ha till praktiken (bara vita/svarta kläder)

New Yorker, killavdelningen.
 
 Också från New Yorker, men tjejavdelninge. Skön att bara ha hemma som myströja :) Ville inte ens gå in på New Yorker så jag aldrig gör det annars, men mamma ville. Tur det!

Nu till min stora favorit!:

Världens finaste & mysigaste! Finns på killavdelningen på H&M!

Hatar hösten p.g.a vädret, MEN älskar det ändå på nå vis för då får man köpa stora mysiga tröjor.

 
Blev även en ansikspeeling & 4 masker.


Kommentarer
Postat av: Madde

Väldigt vackert !! ;)

2009-09-26 @ 17:31:18
URL: http://mostermadeleine.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0