20 september 2009

Sitter hemma hos min älskling men ska snart dra mig hemåt! Han är nämligen inte här utan på hockeycup (?). Tror det var så :)

Tänkte ta lite bilder på garderoben när jag kommer hem så att jag kan visa er! Blev skitfint =) Storstädade på en gång också när jag var i farten. Så nu behöver jag inte städa på 2-3 månader igen .. haha, fan va äckligt det var.

Lite senare idag vankas det jobb! 17-22. Får ångest när jag bara tänker på det. Så jävla stressigt så det är inte sant. Behöver dock pengarna!! Fattig som en, ja, vad man nu säger. Hoppas jag har fått min lönespec i mitt fack så jag kan glo lite. Borde få ut rätt mycket.. jobbade väl rätt bra i augusti? :s hoppas på det.
Eftersom att den 27 (då jag får min lön) är en söndag borde jag ju få den tidigare! Skönt. Det krisar verkligen och jag känner mig helt handikappad utan pengar :P

På måndag är jag på praktik igen:D Kommer inte ihåg i huvudet vilken/vilka som skulle komma & klippa sig.. Tror det var mammas jobbkompis..

fan vad jag svamlar. Skriver bara massa skit så jag ska slippa cykla hem till mig. ORKAR INTE. jag vill ha bil. hejdå

Kommentarer
Postat av: Madde

Nej bil är onödigt, då blir man lat ;) Gå i din käre kusins fotspår :) haha !

2009-09-20 @ 12:45:04
URL: http://mostermadeleine.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0