12 september 2009

hmm.. vad ska jag skriva?
Imorgon - mån ska jag till Stockholm. Vi ska bo på ett vandrarhem (men med eget rum, inget sånt där där man ligger massa i ett rum med massa sängar). Vandrarhemmet är en båt som ligger i hamnen, skitmysigt :)
Huvudsaken till varför vi åker dit, är att Hanna har fått gratisbiljetter till Singing Bee! Kul ska det bli

Idag slog spontan-shoppar-ida till. Åkte till Jysk med mamma & köpte en garderob! Den kostade 3000 och hade förut kostat runt 5000. Mamma lät mig betela den helt själv, men jag visste att pappa skulle erbjuda sig att dela på kostnaden.
Och mycket rätt! Pappa förde över 1500 kr idag :) Thank you!

Garderoben var inte så jättespontan egentligen. Har länge behövt en ny eftersom att jag inte får plats med mina kläder. Såg den här i deras annonsblad, och slog därför till :) Den är i ek, precis som mina andra möbler (sängbord, tv-bänk & hylla)

Kommentarer
Postat av: Madde

Fiiiiiiiiiiiiiiin :D

2009-09-13 @ 15:47:12
URL: http://mostermadeleine.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0