11 september 2009

Har en MASSA bilder från praktiken som jag tänkte lägga upp inom en snar framtid. Men först måste jag beklaga mig lite..

Kändisdjungeln:
Fy fan.. fy fan, fy fan, fy fan vilket skit. Ser exakt ut som Big Brother, fast i djungeln. En mix av BigBrother och Fear Factor typ. Sen så har vi kändisarna.. "Kändisarna". Snacka om B-kändisar, om ens det..
Tilde de Paula står och skriker som en stucken gris. Låter som hon pratar med ett femårigt barn. "DU HAR FEM STJÄRNOR NU. BRA, BRA, JÄTTEBRA. DU HAR SEEEX STJÄRNOR NU. DU ÄR SÅÅ DUKTIG"

ut & cykla nu i hösten. När jag åkte hem från praktiken hade faktiskt björkarna tappat de flesta bladen. Dom låg under och färgade gräsmattan brun. MYCKET SORGLIGT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0