Top Model

Har inte alls hängt med i Top Model 12. Brukade sitta bänkad framför det förut. Men nu? nej, vet inte riktigt vad som hände där.. Kan kanske bero på att jag har jobbat varannan söndag & därmed missat varannat avsnitt.

Idag fick jag sms av Madde som ville ha sällskap! Hon var sugen på att titta på damernas innebandymatch. Självklart följde jag med, hade inget bättre för mig ;)
Blev lika uppslukad av matchen som vanligt.. Sitter där & skriker & svär.. haha. Blir så jävla irriterad när dom förlorar. Idag blev det dock oavgjort, 4-4

Har en livlig diskussion nu med Lukas Wahlström som INTE verkar fatta att Madde är gravid för första gången. Han är helt övertygad om att hon har ett barn sen tidigare.. Något han är mycket upprörs över eftersom att du, Madde, är hans "dröm-milf" så nu vet du det! haha. Ska återgå till diskussionen nu.






Kommentarer
Postat av: Madde

Hahahaha dröm milf, de va som fan ;) Hahaha !!

2009-10-11 @ 20:34:32
URL: http://mostermadeleine.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0