Naglar

På torsdag ska jag fylla på mina naglar! ÄNTLIGEN. Camilla (som mn "nagelfixare" heter) har ju flyttat till Heby.. Men det skiter jag fullständigt i. Jag övningsköt ut dit & sen får pappa hämta mig. Hellre det än att gå till Lindas beauty center & betala 700 kr. 700!!!!!!!!! jävla stolpskott. Det är ändå bara påfyllning.
Skitkul när jag pratade med hon nageltjejen på Lindas. Hon var skittrevlig först & fösökte fjäska till sig mig dit. Men jag sa som det var, att "jag tycker det är för dyrt att betala 700 kr för bara en påfyllning, så jag tänker inte boka någon tid hos er"
JÄVLAR i min låda va sur hon blev!! hahaha. Det enda hon sa var "jaa.. men.. man måste ju fila ganska mycket & hålla på.." HAHA jävla tönt. Glöm det.

Så inte så svårt val, 300 kr eller 700 kr? Mot Heby it is!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0