Minne som en guldfisk

När jag kom hem från skolan skyndade jag mig ner till Kicks & köpte en mascara. Hade fått hem 20% rabatt på valfri mascara & jag behövde en ny. Cyklade hem fort som fan så att jag skulle hinna simma.
Packade mina grejer i en påse.
Gick ner till cykeln. Kom på att jag glömt packa duschtvål. Sprang upp, låste upp dörren, hämtade duschtvål, låste dörren, sprang ner.
Kom på att jag glömt mobilen (viktigt!!!!!). Sprang upp, låste upp dörren, hämtade mobilen, låste dörren (trodde jag), sprang ner.
Nere vid cykeln igen kan jag inte låsa upp den för jag har glömt nycklarna i dörren. ÅH!!!! upp igen. Kan bara påpeka att jag var mycket irriterad här.
SEN kom jag iväg.. skönt.

Simmade i 30 min och sen fick det vara nog. Var tvungen att skynda hem för att plugga. Har naturkunskapsprov på torsdag och jag kan ju inte plugga imorgon för då jobbar jag. Så satt i 3 timmar idag så nu är jag helt slut i huvudet.

Min älskling kom nyss hem så ska lägga mig och mysa lite (sova).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0