Hallå i skogen

Praktiken idag blev inte så tråkig, och vet ni? Era böner till Gud igår hjälpte!! Det var två frisörer som jobbade (eller ja, ena var ju lärling) och både hade märkligt nog hål samtidigt i typ 3 timmar = RÄDDA IDAS HÅR

Vi vävde folieslingor med 1,9 % blondering (inte så stark alltså) i hela håret, men varannan slinga sparde vi. Sen la vi på colour fresh i någon varm ton för att ta bort det askiga & mossiga på det håret som inte var i folie. Resultatet? Jättebra. Hamnade ungefär där jag vill från början.

Nackdelen med detta är att mitt hår blev rätt så slitet av all blondering.. Men nu sitter jag här med en plaspåse på huvudet och inpackning i håret! Har suttit med det i 20 min och tror det blir ett tag till. Skadar ju inte så :)

Jag käkade lunch med min gamle gode vän Andreas & sen så klippte jag honom :) Bev skitbra, hopaps du är nöjd "min sambo!" hahah

Kolla förresten vad jag fick från salongen. En jäkla massa toningar i olika färger som dom vill bli av med! Tackar man inte nej till!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0