Gula blixten

Mamma kom hm & var huur nöjd som helst! Hon & pappa var äntligen iväg och köpte en bil åt henne. En liten Seat ibiza. haha. 10 år gammal, 15 000, och gul. GUL!!!!!! Förstår ni att detta är bilen dom har köpt till mig (och mamma nu innan jag tar körkort) som jag ska ha sen när jag kör omkring?!

en gul?

en gul.

Det roligaste är att förre ägaren har kvar klistermärke längst ner på bakrutan. Klistermärket sträcker sig längs med hela rutan & det står något i stil med "Årets rallyförare 96, 97, 98"
haha

Jag testade bilen på en gång och kan väl säga att för första gången på MYCKET länge fick jag kärringstopp! Vilken idiotbil. Kopplingen typ hakade upp sig när man skulle starta. Helt mongo. Man var tvungen att nästan släppa upp den helt innan bilen fick dragningsläge.. Van vid våran Volvo som börjar murra när kopplingen bara är halvvägs uppe. MEN! Mamma fick också kärringstopp innan hon kom iväg! moahah. Då hånflinade jag lite i alla fall.

Alla bilar är olika antar jag. Bra att testa någon annan kanske. Vi körde lite runt kvarteret bara & det gick jättebra. Men.. det ä bara en sak..

en gul?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0