Alla helgons dag

Idag bokade jag & min älskling hotell i Stockholm, samma som när jag & Maria åkte. Nordic Sea Hotel :) Kostade 780 :- för två en natt & frukostbuffé ingår. Skitbra!
Vi åker på lördag och kommer hem på söndag kväll. Ska bli mysigt :) Måste ju göra något annat än att jobba på lovet känns det som.
Åker mest för att min pojk jämt beklagar sig över att han inte har några kläder, men vi får väl se vem som handlar mest... hehe. Blev lite orolig över att alla affärer skulle ha stängt, men det hade dom tydligen inte så! Bra för oss!

Allvarligt nu.. FÅR INTE handla onödigt skit. Måste göra en lista! :P

Vad ska ni göra på Halloweeeeeeeeeeeeeen?

Kommentarer
Postat av: anna

vänta nu, stockholm vare väl? ehehee :))))

2009-11-04 @ 19:53:29
URL: http://annaaberndtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0