7 oktober 2009

Har precis gått upp! Kunde inte sova längre, kroppen har väl ställer ju om sig & är van att gå upp tidigt.

Har dragit på mig mjukisar & tänkte strax ge mig ut och gå. Orkar inte simma idag. Tänkte gå en timme i alla fall. Sen när jag kommer hem ska jag duscha och efter det tror jag nog att jag ska slänga mig framför datorn & glo på The Hills.
Har missat dom nya avsnitten från säsong 5 på teven, så jag får kolla på datorn. Ganska drygt för det är ingen text & då måste man koncentrera sig för att höra, haha, drygt! Hade varit bättre om det åtminstonde skulle varit engelsk text men, varför skulle det vara det? jaaja

Det går inte för sig att slappa hela dagen! Vid fyra är det ju jobb som kallar. JUSTE!!! Ni vet det där söndagsjobbet jag har som jag alltid tycker är så stressigt & jobbigt? Avdelningschefen för frukten, Erika, ringde mig i måndags och sa at schemorna skulle ändras och att det passet inte skulle finnas kvar. Så v.42 är den sista veckan jag behöver fylla upp dom där satans äpplerna & bananerna. SÅ. JÄVLA. SKÖNT. Enda nackdelen med detta är at jag kommer jobba 2 kvällar mindre i månaden & därför få mindre pengar... men jag får skriva upp mig på "kan-jobba"-listan så kanske dom ringer in mig lite då&då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0