5 oktober 2009

Var nyss hos tandläkaren, och inte vilken tandläkare som helst. Utan Marilyns mamma :D haha. Hade inte alls fattat att det var hon när jag hörde namnet, kopplade inte, men sen så :)
Hon berömde mig i alla fall massor & sa att hon önskade att alla hennes kunder hade mina tänder, på så sätt skulle hon aldrig behöva stressa :) Alltså var dom bra! haha. Som vanligt hade jag lite tandsten längst fram, så hon var tvungen att ta den där äckliga skrapan!!!!! Ser yt som en jävla fiskkrok! UUÄHH får rysningar bara jag tänker på när dom skrapar med den mot tänderna!!! Hon såg t.o.m på mig att jag tyckte det var obehagligt! haha. Kanske för att jag låg & skaka (rös) hela tiden ;)

Ska alldeles strax hoppa upp på cykeln igen & bege mig till praktiken. Får se vad osm händer idag. Andreas skulle komma förbi i alla fall :) Men tror bara han skulle boka tid.. men ändå! Får ju se ett vänligt ansikte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0