3 oktober 2009

Bara jag som inte har fått studiebidraget? :s

ÅÅÅÅÅHHHHHHHHH vad sur jag blir!! Mest på mig själv för att jag lyckas "sätta" mig in så jävla hårt i Idol varenda år. Just nu är jag sur på Camilla. Varför? jo.. När hon gjorde sin audition sa dom åt henne att hon var så himla svensk & mycket schlager. När hon gick vidare till kvalen sa dom att hon var för mycket schlager.. Jaha okej, men vad gör hon då med sitt första framträdande i kvalet? Inleder jättefint till Celine Dions låt "my heart will go on" MEEEENNNNNN mitt i så drar hon på världens schlagerdänga & förstör låten & framträdandet totalt. Smart tjej? Hörde du inte när dom sa att du var för mycket schlager?

Fattar inte vad juryn tänkte när dom valde henne som sitt "wildcard". menmen, det gjorde dom i alla fall och vad gör hon? Joo. Börjar lite fint med Hallelujah (skitbra låt) MEN pajar även den låten när hon gör om den till en liten schlagerdänga.

Idioter det finns. FAN. Tråkigt att Jon åkte ut, men ärligt talat så har han varit helt värdelös sen sin första audition. Men hade ändå hellre sett han i fredagsfinalerna än BAJSCAMILLA
Sånt här kan jag störa mig på i veckor!!

Kommentarer
Postat av: anna

håller med, skit irriterad på CAMILLA!

2009-10-05 @ 21:45:36
URL: http://annaaberndtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0