29 oktober 2009

blääääuh vad trött jag är! och inte fan blir jag piggare av att sitta här (ofrivilligt rim..)

Jobbade på kolonial idag, gick bra & fick faktiskt beröm av the boss! Men när inte bossen var där spelade jag & Viktor lite golf, åt godis m.m.
Började sju och slutade klockan fyra. Gick direkt till simhallen, pratandes med Hanna som klarade körkortet idag!!!!!!!!!!! GRATTIS IGEN!

Håller på & tvättar nu för fullt. Inga kläder alls, inte ett par rena strumpor eller trosor så det behövdes! Tredje maskinen går för fulla muggar, men tror att den är klar strax, skönt, får man sova lite också..

Imorgon ska jag jobba 8-16. Hej å hå, pengar rullar in


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0