28 oktober 2009

Om ca 30 min ska jag ge mig av till Ica. Det är jobb som står på schemat, 14-22:20. The Boss ringde & väckte mig imorse också för att fråga om jag kan jobba på kolonial imorgon. Jag tackade ja (behöver verkligen pengarna). Så alltså,
idag: 14-22:20
imorgon: 7-16
fredag: 8-16

Tror det blir en sväng till simhallen imorgon eller på fredag. Tänkte åka dit imorse men man fick inte simma förrän klockan ett, vad fan är det för påhitt? Tog en promenad istället till och från ica. Köpte mat.

Testade schampot jag köpte för några dagar sen. MYCKET bra, mitt hår blev i alla fall mjukt, slätt & välkammat :) Luktar gott gör det också!

Ska svira om till min ica-outfit nu!

Kommentarer
Postat av: Madde

De är välle alltid ett de öppnar? Typ en dag de öppnar tidigare välle?

2009-10-28 @ 22:05:59
URL: http://mostermadeleine.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0