20 oktober 2009

7 DAGAR KVAR TILL LÖN! (behövligt? JA) OCH 1 DAG KVAR TILL LOV FÖR MIN DEL!
Hur skönt som helst. Skola imorgon, och på torsdag ska jag, Anna, Hanna & Johanna iväg till Stockholm igen för Hanna har fått fribiljetter till någon tvinspelning, igen :) haha. VIP-Hanna.. Ingen aning om vad det är, men dom sa att det är en "storsatsning". Det återstår att se ;)
Sen på fredag är vi lediga. Tack så mycket för det.

Åkte med pappa hem idag från Västerås, mycket skönare än tåg/buss. Somnade nästan så fort jag slog ner min lilla söta (?) rumpa på sätet.

Var skitseg när jag kom hem, men tog mig i kragen och pallrade mig till simhallen. När jag stod och skulle byta om upptäckte jag, inte alls till min förvåning, att jag fått med mig 2 överdelar sitället för en av varje. Hade inga pengar med mig heller så jag kunde inte låna en underdel (ändå skitäckligt :s). Ringde till pappa så han fick slänga sig ut på vägarna med mina bikinitrosor!:D haha. Sen så var jag igång!
Fram & tillbaka, fraam och tillbaka i 30 min, lite bastu & en mandarin på det.

Ska strax hem till Isak, han kommer hit efter hans träning och gör mig sällskap hem till han :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0