18 oktober 2009

Ett tag sen nu. Drar snabbt vad som pågått:

Fre: Helt okej dag i skolan. Vi fick en varsin docka som man fick öva folieslingor på! Jag & Anna var ett team 6 det gick faktiskt bättre än vad jag trodde. Man fick in snitsen efter ett tag =)

På kvällen åkte jag hem till Maria! Vi skulle beställa hem pizza, men det skulle ta 1tim o 30 min om man beställde hem, så vi gav oss ut på cykeln (jag skjutsade & höll på att dö) i spöregnet för att köpa pizza direkt där. Det tog bara 20 min!
Vi hade laddat upp med massa godis, cola, chips & dipp som vi svullade i oss framför idol!

Lör: Blev erbjuden att följamed på "vin-kväll" med Maria, Anna, Malin & några fler, men hade ingen lust.. Klippte i alla fall Maria så att vi ska slippa göra det på måndag när hon kommer till min praktik för att färga. 
Isaks pappa var borta så vi åkte & handlade värsta maten. haha. Förrätt, vamrätt & efterrätt! ;) Sen låg vi & myste framför "Kung Fu Panda"

Sön: Ja, idag har jag bara varit hemma med min man & sen åkte jag & jobbade. 17-22! Nu ska jag strax hoppa i säng.

Imorgon är det dags för praktik & jag ska som sagt färga Maria :) Göra lite slingor också, har värsta idén, hehe. Ser fram emot det!
 Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0