14 oktober 2009

Kom till skolan tio idag. Kände inte för att rulla permanent eller nått sånt, så istället fick det bli lite naturkunskapsplugg! Kanske inte heller världens roligaste men, det behövdes

Åkte hem med 13:09 bussen och har precis ätit & pluggat lite till. Allt sitter inte riktigt, så ska bara glo igenom skiten lite ikväll när jag kommer hem från jobbet som slutar c.a 22:20.

Ni kan väl åka & handla ikväll för min skull? snälla? det är allt färre folk som kommer & handlar om kvällarna och det är så sjukt jävla segt att bara sitta där i kassan & glo..

Usch, nu är det bara 51 min kvar tills jag börjar :( Hoppas ni får en trevlig kväll i alla fall! HEJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0