12 oktober 2009

USCH vad trött jag är!! Kan bero på att jag gick & la mig sent igår. Kollade på någon film som slutade runt halv två (fråga mig inte varför. Dålig var den också)

Hade praktik idag. Sandra från Åkrahallen kom och klippte sig halv elva och sen klockan fyra så kom Ante igen! =) Denna gången ville han inte klippa sig, men vi färgade hans utväxt. Eller ja, vi satt epå hätta & drog slingor i hela håret som vi sen blonderade. Blev skitsnyggt efter vi la på en "pastell-färg" som hette 10/81. Aldrig hört talas om men när man la på färgen på slingorna färgades dom på en gång. Räckte med att ha på det i någon minut bara, skitbra :) Billgit för han blev det också, bara 100 kr! Hoppas du blev nöjd själv!

Fick sms av Maria som frågade om jag ville färga hennes hår nästa måndag! :D Känns kul med tanke på att jag inte färgat någon "kund" utan bara hon som jobbar där EN gång. Så det är väl på tiden att jag får min första färgkund ;) Tror vi ska göra lite nougatbrun med beiga slingor, det var i alla fall vad hon tänkt sig. Så vi får se hur det blir med det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0